Reklamace

U nás jste na prvním místě Vy, náš zákazník!

Usilujeme o vaši maximální spokojenost ve všech ohledech. Snažíme se vám vycházet vstříc, i v těch méně příjemných záležitostech.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat přes kontaktní formulář, na emailu info@levny-nakup.cz, na infolince 774 765 060 nebo na chatu. Jsme tu pro Vás!

 

Jednoduchý postup reklamace přes formulář:

1. Vyberte, jaký problém Vás trápí.

2. Vyplňte formulář.

3. Vyčkejte na odpověď - náš tým Vám odpoví do 48 hod. (většinou dříve)

4. Navrhneme řešení a vy si vyberete, které Vám sedí nejvíc.

 

Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete vrátit objednávku nebo uplatnit reklamaci? Vyberte svůj problém a my vás provedeme.

Zboží přišlo poškozené

Zboží vám dorazilo poškozené? Zadejte Váš email a společně problém vyřešíme. Jsme tu pro vás. Zadejte email a číslo objednávky.

Objednávka nedorazila kompletní

Chybí vám v balíčku produkty? Vyplňte prosím formulář, abychom mohli zjistit, kde se stala chyba a navrhnout vám řešení. Zadejte email a číslo objednávky.

Ostatní

Týká se váš problém něčeho jiného? Vyplňte prosím formulář a domluvíme se na řešení. Zadejte email a číslo objednávky.

Odstoupení od kupní smlouvy

Zboží přišlo v pořádku ale nevyhovuje vám? Nic se neděje. Zadejte informace do tohoto formuláře a dostanete instrukce, jak postupovat. Zadejte email a číslo objednávky.